Je herkent jezelf in (kenmerken van) autisme
en je bent op zoek naar rust in je hoofd.
Je wilt weten hoe je je werk goed kunt organiseren en hoe je van je stress af komt.
En hoe je daardoor weer lekker in je vel komt te zitten,
op je werk en in je privé-leven.

Herken je dit?

  • Je voelt je vaak gestrest op je werk. Je weet niet goed hoe je je werk het beste kunt organiseren, zodat je alles wat gedaan moet worden ook af krijgt.
  • Je hebt moeite met veranderingen en onduidelijkheden. Als je bijvoorbeeld een nieuwe leidinggevende of collega krijgt, ben je weken aan het piekeren over wat er gaat veranderen.
  • Je past je steeds aan anderen aan en gaat daar enorm mee over je eigen grenzen, als je je grenzen nog herkent.
  • Bij verjaardagen weet je niet wat je kunt doen, dus zit je stil in een hoekje je ellendig te voelen. Voor bedrijfsuitjes pluis je alles van tevoren uit, zoals wat je gaat doen, wat er te eten is, waar je kunt parkeren, wat de route er naar toe is.
  • Communicatie is lastig. Vooral als mensen gemengde signalen geven, dan heb je het gevoel dat het niet klopt en weet je niet wat te doen of hoe te reageren.
  • Je bent vaak moe en je hebt dan helemaal geen energie om te doen wat je moet doen, laat staan dat je energie over hebt om iets leuks met je kinderen of partner te doen.

Als je op je huidige manier door blijft gaan:

  • Blijf je je gestrest en uit balans voelen
  • Blijven veranderingen en onduidelijkheden problemen veroorzaken
  • Blijven verjaardagen en bedrijfsuitjes zorgen voor veel stress
  • Blijven misverstanden met anderen zorgen voor ruzies en conflicten
  • Wordt je vermoeidheid zo groot, dat je geen energie hebt voor je gezin en je werk en loop je het risico op een burnout

Wil je het nu écht anders, met rust en balans? Wat ga jij doen om het anders te doen dan wat je deed? Blijf je het zelf proberen of ben je toe aan échte veranderingen?

Direct beginnen?

Download de 7 dingen die je kunt doen voor:

  • Momenten van rust
  • Overzicht en duidelijkheid
  • Voldoende ontspanning
  • Duidelijkheid in je communicatie over wat je nodig hebt
  • Omgaan met je gevoeligheid voor prikkels